Klikk og hent til din butikk
og få produktene dine raskt og enkelt
Bjørklund tilbyr Klikk & Hent, noe som gjør at du kan reservére ett produkt på nett og hente det etter maks 2 timer i butikk. Reservasjonen gjør at ingen andre kan kjøpe produktet dersom det bare er ett produkt igjen.
Hvordan fungerer Klikk & Hent?

1. Finn produktene
Finn det du ønsker i vår nettbutikk.

2. Velg Klikk&hent
Velg butikken du ønsker å hente varen i, legg inn e-post og mobilnummer og fullfør bestillingen.

3. Motta SMS om henting
Når butikken er klar med varen din vil du få en
SMS om henting.
4. Hent din bestilling
Hent varen ved butikkens inngang og betal
kontaktløst med Vipps.
Hvorfor velge Klikk & Hent hos Bjørklund?
- Rask levering: Du henter produktet selv så snart du får muligheten, etter maks 2 timer. Alltid vent på bekreftelse fra butikk før du henter produktet.
- Prøv produktet: Prøv produktet før du bestemmer deg for å kjøpe det.
- Tilgjengelighet: Din reservasjon gjør at ingen andre kan kjøpe produktet om det skulle bli ett produktet igjen. Det er å en fin måte å sikre seg et populært produkt før det blir utsolgt.
- Gratis frakt: Ingen fraktkostnader, da du henter produktet selv.
Spørsmål og svar:
NÅR KAN JEG HENTE VAREN?
Når butikken har gjort varen klar til henting etter maks 2 timer innenfor butikkens åpningstider, vil du motta en SMS om henting. Husk! Reservasjoner gjort under 2 timer før butikkens stengetid må påregnes å bli hentet neste dag.
KAN JEG SVARE PÅ SMS MELDINGEN?
Dette er dessverre ikke mulig. Trenger du kontaktinformasjon til butikk, finner du det her.
MÅ JEG HA NOE MED NÅR JEG SKAL HENTE VAREN?
Butikkpersonalet trenger ditt navn og mobilnummer som referanse på reservasjon. Bare henvis til SMS.
HVOR LENGE HOLDES MIN RESERVASJON?
Du vil motta en SMS innen 2 timer innenfor butikkens åpningstid. Varen holdes av i 72 timer etter at du har mottatt SMS. Etter dette vil varen bli lagt tilbake i butikken. Ønsker du å holde av varen lenger, kan du kontakte butikken og høre om dette er mulig. Obs.72 timers grensen starter f.o.m. mandag butikkens åpningstid, hvis reservasjonen er gjort lørdag etter åpningstid og søndag.
HVOR I BUTIKKEN HENVENDER JEG MEG?
Henvend deg i kassen eller ta kontakt med betjeningen i butikk for hjelp.
KOSTER KLIKK OG HENT NOE?
Tjenesten er helt gratis. Du betaler kun for varen du velger å kjøpe.
HVILKE VARER KAN BESTILLES TIL HENTING I BUTIKK?
Varer som har butikk valg for “Klikk og Hent” på bjorklund.no kan reserveres. Det er også en forutsetning av butikken har varen tilgjengelig. Forskjellige forhold kan gjøre at varen allerede er holdt av til andre kunder selv om den kan reserveres på nett. Det er derfor viktig at du venter på SMS fra butikken før du kan være sikker på at varen holdes av til deg.
HAR KLIKK OG HENT SAMME VARE PRIS SOM NETTBUTIKKEN?
Du betaler samme pris som i nettbutikken. Dersom butikken vil ha en annen pris, må butikken gjør opp om det med nettbutikken senere. Dette skal ikke berøre deg som kunde.
MÅ JEG GI BESKJED HVIS JEG IKKE KAN ELLER ØNSKER Å HENTE VAREN?
Det er ikke nødvendig å gi beskjed til butikken i slike tilfeller. Men hadde vært veldig hyggelig om du tar deg tid til det, så andre får muligheten til å kjøpe produktet.
HVILKE BUTIKKER KAN JEG HENTE VAREN I?
Dessverre kan ikke alle våre over 90 butikker tilby Klikk og Hent. Men vi jobber fortløpende med å gjøre det mulig at så mange som mulig kan tilby denne tjenesten. Det er også en forutsetning at butikken har varen tilgjengelig.
KAN NOEN ANDRE HENTE VAREN?
Ja, men av praktiske hensyn bør vedkommende som henter varen ha SMS meldingen.
KAN JEG DRA TIL BUTIKK FØR JEG MOTTAR EN SMS?
Du er velkommen til våre butikker når som helst, men varen vil kanskje ikke være lagt til side når du kommer. Forhold deg derfor til 2 timers grensen.