Bytte og Retur


Kan jeg bytte varen i butikk?
Du kan fint bytte til en annen vare i butikk. Eventuelt kan du få tilgodelapp dersom du ikke finner noe du ønsker å bytte til.

Kan jeg returnere varen via butikk?
Angrer du på et kjøp og ønsker å få beløpet refundert må varen returneres til nettbutikken.
Vi håndterer returer fortløpende, og beløpet blir da refundert.

Hvor lang angrefrist har jeg?
Vi følger angrerettloven og har derfor 14 dagers angrefrist.

Kan jeg bytte inn salgsvarer kjøpt på nett i butikk?
Salgsvarer kjøpt på nett kan ikke byttes i våre fysiske butikker. De må returneres netthandel, for dermed å få refundert beløpet. Alle ordinære varer kan byttes i våre fysiske butikker.

Varer merket som «bestillingsvare»
Visse varer lages på bestilling, og dette står på de ulike varene det gjelder.
Disse varene kan dermed ikke byttes i butikk, men må returneres nettbutikken hvor beløpet deretter refunderes.

Må jeg betale for retur?

Du må selv stå for egen porto dersom du angrer på et kjøp. Dersom det gjelder reklamasjon,  feilsending eller liknende tar du kontakt med oss i nettbutikken, for da skal du ikke måtte betale porto.

Returer du kan sendes til følgende adresse:

Bjørklund Netthandel AS
Postboks 254 Alnabru
0614 Oslo

Eller last ned en ferdig returlapp her
(husk frimerke og avsender informasjon)

Angrerettskjema: Klikk her

  • check_circle Kjøp på nett, bytt i butikk.
  • check_circle Gratis frakt over kr 500,-
  • check_circle Leveringstid: 1-4 virkedager
  • check_circle Klikk & Hent